INSTRUKTØRER I OTTERUP KENPO STUDIO

Hos OS vil du altid møde veloplagte og veluddannet instruktører på alle hold. Vores instruktører vil sikre sig, at dine trænings pas vil være effektive hvor kontrol er et af kodeordne, samtidig med at træningen altid bliver tilpasses den enkelte. Desuden vil timerne være i en positiv ånd og med en legende tilgang til kenpoen og dermed også plads til et smil 🙂

Til gengæld for alt dette forventer vores instruktører sig bare af dig, at du gør dit bedste.

JOHNNY B. HANSEN
JOHNNY B. HANSEN3th. Degree Black Belt.
Er chef instruktør i Otterup Kenpo Selvforsvars Studio. Han har trænet og studeret karate siden starten af 1997 hvor han blevintroduceret til Ed Parkers Kenpo Karate.
Før han begyndte på karate har han trænet Wing Tsun i Odense, 2½ år og Kick-boxning i vores egen lokale klub Otterup kickbox klub i 5 år inden det blev til 100% kenpo.
Han er gift og har 2 børn og er bosat i Otterup.

KENNETH PETERSEN
KENNETH PETERSEN2nd. Degree Brown Belt
Er instruktør for junior holdet i Otterup kenpo studio.
Han har tidliger trænet forskellige former for kampsport men det var først i 2010 hvor han blev introduceret til American kenpo karate at han fandt den
stil som passede ham.
Til daglig arbejder han med unge indenfor Autisme spektrum i odense
hvor han også er bosat sammen med sin søn og kærste.

KIM DAHL
KIM DAHL2nd. degree black belt
Han har trænet Kenpo karate siden 98`og har deltager i seminarer/Instruktør camps rundt omkring i europa & USA. Før han startet med kenpo har han trænet en del Filipino Martial arts og Jeet Kune Do som han også har en Instruktør grad i.
Kim bor i København, hvor han også underviser sine private elever. Kim selvstændig i sikkerhedbranchen, med over 12 års erfaring. Han er gift og har 2 børn og er bosat på Amager i København.
Kim har sin egen kenpo klub i københavn – se mere under link!

CHRISTINA B. HANSEN
CHRISTINA B. HANSEN1st. degree junior black belt
Tekst kommer…

WE CAME INTO THIS WORLD KICKING AND SCREAMING IN SOMEONE ELSES BLOOD,
AND HAVE NO PROBLEM WHIT GOING OUT THE SAME WAY!

Last Updated 2019.04.16